მეთორმეტე
კლასის დანერგვა საქართველოში გარკვეულ სირთულეებთან იყო და არის
დაკავშირებული. ეს სირთულეები შეეხოთ მასწავლებლებს, მოსწავლეებს და
სახელმწიფოსაც. ძველი სასწავლო პროგრამა უბრალოდ არ გადანაწილდა
თერთმეტიდან თორმეტ კლასზე. ახალმა ეროვნულმა სასწავლო გეგმამ ახალი
საკითხები შემოიტანა, რომელთა შესწავლა შესაძლებელი გახდა დამატებითი
სასწავლო წლის პირობებში.
სახელმწიფო მე-12 კლასის შემოღებით პასუხისმგებლობას იღებს უფრო მეტი
განათლების დაფინანსებაზე საქართველოში. დაახლოებით, 50 000 მოსწავლე
გადადის მეთორმეტე კლასში, რაც ამავე რაოდენობის ვაუჩერების შესაბამისი
დაფინანსების შესვლას ნიშნავს სკოლებში, ეს, თავისთავად, ჩვენი ზოგადი
განათლების სისტემისთვის სერიოზული დაფინანსების ზრდაა. პირდაპირი
დაფინანსების გარდა, სახელმწიფო სხვა მხრივაც საკმაო ოდენობის თანხებს
გამოყოფს _ დამატებით 50 000 მოსწავლეს სჭირდება შესაბამისი
ინფრასტრუქტურა: სასკოლო ინვენტარი, შენობა-ნაგებობები, კომპიუტერული
ტექნიკა და სხვ.
მეთორმეტე კლასის დამატებით, შესაბამისად, სასწავლო გეგმების ცვლილებით,
ჩვენი მოსწავლეების უმეტესობა უფრო ხარისხიან, უფრო საჭირო, უფრო მეტ და
უფრო თანამედროვე განათლებას იღებს. ამ კლასის სრულფასოვანი
დანერგვისთვის, რა თქმა უნდა, რამდენიმე წელია საჭირო. მოსწავლეების
უმეტესობაც შეეჩვევა იმ აზრს, რომ მისი მომავლისთვის მეტი სწავლა უფრო
მნიშვნელოვანია.