დაფინანსების წყარო – საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს პროექტი ”ინკლუზიური განათლების განვითარება საქართველოს 9 რეგიონის საჯარო სკოლებში”
შესყიდვის საგანი - ”ინკლუზიური განათლების განვითარება საქართველოს 9 რეგიონის საჯარო სკოლებში” პროექტის 10 სამიზნე საჯარო სკოლაში სარეკონსტრუქციო სამუშაოების განხორციელების შესყიდვა, რომელიც მოიცავს პანდუსების მოწყობას, რესურს ოთახების მოწყობას, და სველი წერტილების ადაპტირება შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე მოსწავლეებისათვის (დეტალური ინფორმაცია სამუშაოების ჩამონათვალისა და მოცულობების შესახებ პრეტენდენტს გადაეცემა სატენდერო დოკუმენტაციასთან ერთად).
შესყიდვის ობიექტი - სარეკონსტრუქციო სამუშაოები განსახორციელებელია შემდეგ საჯარო სკოლებში:
ლოტი |
სამუშაოები
განსახორციელებელია
|
შესყიდვის
სავარაუდო
|
I | თელავის №7 | 49284,00 |
რუსთავის №28 | 36971,00 | |
ახალციხის №5 | 32825,00 | |
მცხეთის №1 | 20383,00 | |
ხაშურის №2 | 37384,00 | |
II | ჩოხატაურის №1 | 40300,00 |
ქობულეთის №3 | 44460,00 | |
ზუგდიდის №2 | 51690,00 | |
ზესტაფონის №4 | 63030,00 | |
ონის საჯარო სკოლა | 34530,00 |
სამუშაოს დასრულების
ვადა:
არაუგვიანეს სახელმწიფო შესყიდვის შესახებ ხელშეკრულების გაფორმებიდან 2 თვისა.
შენიშვნა:
აღნიშნულ ობიექტებზე
განსახორციელებელი სარეკონსტრუქციო სამუშაოების პროექტები და დეფექტური აქტები
პრეტენდენტებს გადაეცემათ სატენდერო დოკუმენტაციასთან ერთად.
იურიდიული პირებისათვის:
ა) ცნობა სასამართლოდან,
რომ პირის მიმართ არ მიმდინარეობს გადახდისუუნარობის საქმის წარმოება;
ბ) ამონაწერი სამეწარმეო
რეესტრიდან;
ფიზიკური პირებისათვის:
ა) ცნობა სასამართლოდან
პირის ქმედუნარიანობის შესახებ;
ბ) ცნობა სასამართლოდან,
რომ მის მიმართ არ მიმდინარეობს გაკოტრების საქმის წარმოება.
როგორც ფიზიკური, ასევე იურიდიული პირებისათვის:
ა) პრეტენდენტის
დასახელება, იურიდიული და ფაქტიური მისამართი, ტელეფონი/ფაქსი, ელექტრონული ფოსტის
მისამართი, საბანკო რეკვიზიტები, ხელმძღვანელის სახელი და გვარი;
ბ) სახელმწიფო
შესყიდვების სააგენტოს წერილი, რომ პრეტენდენტი არ არის რეგისტრირებული შესყიდვებში
მონაწილე არაკეთილსინდისიერ პირთა რეესტრში;
გ) ცნობა საგასადახადო
ორგანოდან ბიუჯეტის წინაშე დავალიანების არარსებობის შესახებ;
დ) ცნობა საჯარო რეესტრის
ეროვნული სააგენტოდან, საჯაროსამართლებრივი შეზღუდვის არარსებობის შესახებ;
ე) ინფორმაცია
ორგანიზაციის მიერ განხორციელებული ანალოგიური სამუშაოს გამოცდილების შესახებ.
3. სატენდერო წინადადებები არ ჩაითვლება მისაღებად და არ დაიშვება შეფასებაზე თუ პრეტენდენტი პირველ პუნქტში დადგენილ ვადებში არ წარმოადგენს სატენდერო განცხადებაში მოთხოვნილ ყველა ცნობასა და ინფორმაციას, თუ რომელიმე მათგანი ყალბი აღმოჩნდება ან ვერ დააკმაყოფილებს სატენდერო დოკუმენტაციით მოთხოვნილ პირობებს, აგრეთვე იმ შემთხვევაში თუ სატენდერო წინადადებაში გათვალისწინებული არ იქნება შეფასებისათვის აუცილებელი ინფორმაცია.
4. თუ წინამდებარე შესყიდვის ფარგლებში მონაწილეობის მსურველი პირის მიერ გათვალისწინებული იქნება სუბკონტრაქტორების ჩართვაც, მაშინ სატენდერო განცხადების მე-2 პუნქტის მოთხოვნები სავალდებულო იქნება ასევე ყველა სუბკონტრაქტორისათვის.
5. ტენდერის შედეგად გამოვლინდება მაქსიმუმ ათი გამარჯვებული, რომლებმაც ხელშეკრულების გაფორმების დროს, უნდა წარმოადგინონ ხელშეკრულების შესრულების უზრუნველყოფის საბანკო გარანტია ხელშეკრულების ღირებულების 5%-ის ოდენობით. (გარანტიის მოქმედების ვადა 30 დღით უნდა აღემატებოდეს ხელშეკრულების მოქმედების ვადას).
6. შერჩევის დროს შემდგომ დაზუსტებას არ ექვემდებარება მე-2 პუნქტში და აუცილებელ პირობებში აღნიშნული დოკუმენტები და ინფორმაცია.
7. ქართულ ენაზე შედგენილი სატენდერო დოკუმენტაციის მიღება შესყიდვებში მონაწილეობის მსურველ პირებს შეეძლებათ (მე-11 პუნქტში აღნიშნული მოსაკრებლის გადახდის შემდეგ) 2010 წლის 6 აპრილის 09:30 საათიდან 2010 წლის 23 აპრილის 11:00 საათამდე, შემდეგ მისამართზე: საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, ქ. თბილისი, დ. უზნაძის ქ. №52, ოთახი №122, შესყიდვების სამმართველო, სატენდერო კომისიის აპარატი.
8. ტენდერში მონაწილეობის მსურველ ყველა რეზიდენტ და არარეზიდენტ ფიზიკურ და იურიდიულ პირს შეუძლია სატენდერო მოსაკრებლის გადახდამდე შემსყიდველ ორგანიზაციაში გაეცნოს სატენდერო დოკუმენტაციას.
9. სატენდერო წინადადებების გახსნა მოხდება 2010 წლის 23 აპრილს, 16:00 საათზე, მისამართზე: ქ. თბილისი, დ. უზნაძის ქ. №52 მე-2 სართული, ოთახი №214.
10. ალტერნატიული სატენდერო წინადადებები არ განიხილება.
11. სატენდერო დოკუმენტაციის მისაღებად, შესყიდვებში მონაწილეობის მსურველმა პირმა უნდა გადაიხადოს მოსაკრებელი 150 (ასორმოცდაათი) ლარის ოდენობით შემდეგ რეკვიზიტებზე:
მიმღები - ხაზინის ერთიანი ანგარიში, ანგ. №200122900,
სახელმწიფო ხაზინა, კოდი 220101222;
სახაზინო კოდი 302007700
დამატებით ინფორმაციაში მითითებული უნდა იქნას გადახდის დანიშნულება - სატენდერო მოსაკრებელი, 10 საჯარო სკოლის სარეკონსტრუქციო სამუშაოების განხორციელების შესყიდვა, საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო
და წარადგინოს გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტი საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს სატენდერო კომისიის აპარატში შემდეგ მისამართზე; ქ. თბილისი, დ. უზნაძის ქ. №52
12. პრეტენდენტებმა, სატენდერო წინადედების საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროში წარმოდგენისათვის უნდა გადაიხადონ საფასური 50 (ორმოცდაათი) ლარის ოდენობით სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტოს შემდეგ ანგარიშზე:
მიმღები ბანკი: სს ,,ბანკი რესპუბლიკას” ც/ფილიალი;
ბანკის კოდი: 220101757
მიმღები: სსიპ სახელმწიფო შესყიდვების სააგენტო
მიმღები ანგარიშის ნომერი: 10591718543
13. შესყიდვებში მონაწილეობის მსურველ პირებს დამატებითი ინფორმაციის მიღება შეუძლიათ საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროს სატენდერო კომისიის აპარატში; ქ. თბილისი, დ. უზნაძის ქ. №52, ოთახი №122, შესყიდვების სამმართველო, ტელეფონი: 31 89 40 საკონტაქტო პირები: ლია გვაზავა, მარიამ ფალიაშვილი, თეა გოგუა.
შენიშვნა:
არარეზიდენტმა ფიზიკურმა და იურიდიულმა პირებმა საკვალიფიკაციო მონაცემების დამადასტურებელი დოკუმენტები უნდა წარმოადგინონ პრეტენდენტის რეგისტრაციის მიხედვით შესაბამისი ქვეყნის კომპეტენტური სტრუქტურებიდან. ამასთან, ორიგინალ დოკუმენტებთან ერთად წარმოდგენილი უნდა იქნას მათი ნოტარიულად დამოწმებული ქართული თარგმანი.