დაუნის სინდრომის მსოფლიო დღეს, საქართველოს დაუნის სინდრომის ასოციაციის ორგანიზებით, კონფერენცია გაიმართა სახელწოდებით „რას ვმატებ ჩემს სამსახურს“, რომელიც დაუნის სინდრომის მქონე პირთა დასაქმების კუთხით არსებულ გამოწვევებს მიეძღვნა.
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროში ინკლუზიური განათლების საკონსულტაციო ჯგუფის შეხვედრა გაიმართა. საკონსულტაციო ჯგუფის მუშაობის მიზანია ინკლუზიურ განათლებასთან დაკავშირებით არსებული მდგომარეობის განხილვა, სისტემაში არსებული გამოწვევების ანალიზი და სამომავლო საქმიანობაზე ერთობლივი შეთანხმება. საკონსულტაციო ჯგუფის წევრები არიან სამთავრობო, არასამთავრობო და საერთაშორისო ორგანიზაციების წარმომადგენლები.
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროში პროფესიული განათლების შესახებ ახალი კანონპროექტის შემაჯამებელი განხილვა შედგა.
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი მიხეილ ჩხენკელი შოთა რუსთაველის საქართველოს ეროვნული სამეცნიერო ფონდის 2017 წლის კონკურსების გამარჯვებულებს შეხვდა.
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი მიხეილ ჩხენკელი აგრძელებს შეხვედრების ციკლს „მოვუსმინოთ მოსწავლეებს”. ამჯერად მინისტრი კასპის პირველი და მესამე საჯარო სკოლების უფროსკლასელებს შეხვდა.
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის პირველმა მოადგილემ ქეთევან ნატრიაშვილმა და ევროკავშირის ელმა საქართველოში იანოშ ჰერმანმა, დასაქმებისა და პროფესიული განათლების სფეროში განხორციელებული საგრანტო პროექტების შედეგების შემაჯამებელი ღონისძიება გახსნეს.
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრი, მიხეილ ჩხენკელი ესტონეთის საგანგებო და სრულუფლებიან ელჩს საქართველოში კაი კაარელსონს შეხვდა.
საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების მინისტრის პირველმა მოადგილემ, ქეთევან ნატრიაშვილმა, დამსაქმებელთა ასოციაციის პრეზიდენტთან ელგუჯა მელაძესთან ერთად, საერთაშორისო კონფერენცია „გამოცდილება პროფესიულ განათლებაში“ გახსნა.
ეროვნული სასწავლო გეგმის გადამუშავების შესაბამისად, ქართულენოვანი და არაქართულენოვანი სკოლებისთვის საბაზო საფეხურის საათობრივ ბადეში ცვლილებები განხორციელდა, კერძოდ: დაემატა ახალი საგანი, გაჩნდა არჩევითი საგნების ბლოკი, გაძლიერდა სამოქალაქო განათლებისა და მათემატიკის სწავლება, შეიცვალა საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების საგნების სწავლების ფორმატი მეშვიდე კლასში.